Administratiekantoor De Meern

Vertrouwen en kwaliteit zijn onze prioriteiten

Het proactieve administratiekantoor De Meern

Proactiviteit en professionaliteit vinden wij belangrijke elementen. Als jij het daarmee eens bent en op zoek bent naar een ervaren administratiekantoor in De Meern, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Met behulp van onze moderne boekhoudsoftware wordt jouw administratie netjes en overzichtelijk bijgehouden. Salarisadministratie, belastingaangifte, fiscaliteit en pensioen vallen onder onze expertises. Wij adviseren je graag over deze zaken en tevens over de kansen voor jouw onderneming terwijl we zorgen dat jouw administratie netjes in orde is.

We werken samen met uiteenlopende organisaties: eenmanszaken, VOF’s, non-profit organisaties en middelgrote BV’s zijn ons niet onbekend. Mede dankzij deze ervaring kan je jouw administratie aan ons toevertrouwen. Het ligt in goede handen.

Op de hoogte van cijfers en actualiteiten

Bij Stolwijk werken we met een overzichtelijk financieel dashboard. Hierin worden alle cijfers ingevoerd. Ook jij kan hierin kijken, zodat je actueel inzicht hebt in de stand van zaken en bedrijfscijfers. Je weet altijd hoe je bedrijf er financieel voor staat. Zo wordt het makkelijker voor jou om beslissingen te nemen met betrekking tot investeringen en andere geldzaken. Indien gewenst kunnen onze accountants hierin ook adviseren. We staan bekend als een bekwaam en ervaren administratiekantoor in De Meern en omgeving en we willen graag met jou een samenwerking aangaan.

Wat doet het administratiekantoor in De Meern?

Wij werken in een informele omgeving. Een persoonlijke aanpak is daarom de norm bij ons en we geven elke cliënt een vaste relatiemanager. Deze leert jou en jouw bedrijf goed kennen, en andersom. Zo dient deze persoon als jouw eerste aanspreekpunt en adviseur. De relatiemanager zorgt voor de communicatie tussen jou, de boekhouders en andere specialisten voor een uitstekende samenwerking.

Onze focus ligt op het verzorgen van de administratie van onze cliënten. Alle cijfers zijn altijd recent en bijgewerkt, zodat je een actueel overzicht hebt van de stand van zaken. Naast het noteren en verwerken van alle cijfers denken wij tevens mee over zaken zoals kostenbesparingen, efficiencymaatregelen en kansen voor jouw bedrijf. We zijn op de hoogte van de laatste wijzigingen in wet- en regelgeving. Zo kunnen we je helpen om jouw onderneming ook volgens de geldende wet- en regelgeving in orde te maken en te houden.

Boekhouden met online toegang

Als je gebruik maakt van digitale aanlevering van facturen, dan houden wij een online web-archief bij, zodat je te allen tijde online je facturen kan opzoeken en bekijken. Zo kan je makkelijk vanuit huis of kantoor bij jouw gegevens. Het financiële dashboard geeft aanvullend een actueel overzicht van jouw omzet, kosten, debiteuren en crediteuren weer.

Wij zijn er ook voor starters

Ook voor startende ondernemers zijn wij een behulpzame partner. Bij ons administratiekantoor in De Meern word je persoonlijk begeleid op een manier die voor iedereen duidelijk en begrijpelijk is. Alles op financieel gebied wordt voor je geregeld en daarnaast adviseren wij je over de mogelijkheden. Je wilt met jouw bedrijf natuurlijk blijven groeien op zowel financieel als fiscaal gebied. Wij hebben datzelfde doel voor ogen. We willen met jou verder vooruitkijken en blijven groeien.

Maak kennis met het administratiekantoor in De Meern

Kan jij profiteren van de hulp die wij bieden? Je bent altijd welkom voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Hierin kijken we of er een klik is en wat de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf. Via 030-6665389 zijn wij telefonisch bereikbaar. We kijken er naar uit om je te ontmoeten.

Neem contact met ons op