Salarisadministratie

Al jarenlang verzorgen we de salarisadministratie voor onze klanten. Dit gebeurt snel en zonder fouten. Want daar gaat het om. En altijd door dezelfde, vertrouwde contactpersoon.

Wanneer schakel je ons in?

N

Je wenst een vlekkeloze en betrouwbare salarisadministratie.

N

Je wilt dat salarismutaties direct worden verwerkt.

N

Je wenst een vast contactpersoon die je altijd kan bellen voor vragen op salarisgebied.

N

Je wilt worden geinformeerd over wijzigingen in wet- en regelgeving.

Jouw specialist

Gerard Baas

Hoofd Salarissen

 

mail-icon phone-icon

Waarmee kunnen we je helpen?

N

Verwerken van maandelijkse salarisstroken

N

Verzorgen van aangiften loonheffing

N

Proactief adviseren na wijzigingen in wet- en regelgeving

N

Begeleiding door een eigen salarisadviseur

Wat houdt onze dienstverlening in?

Op tijd en foutloos

Het voeren van een goede salarisadministratie is vaak een kostbare en ingewikkelde klus. Wij zorgen ervoor dat zonder verdere rompslomp salarissen op tijd en foutloos worden verwerkt en de salarisadministratie aan alle eisen van de fiscus voldoet.

Vlotte dienstverlening

Dit vinden wij heel belangrijk. Het doorgeven van personeelswijzigingen of salarismutaties moet snel worden verwerkt. Daarom heeft elke klant zijn eigen salarisadviseur die altijd snel benaderbaar is en direct reageert. Zo zorgen we ervoor dat de salarisverwerking juist en tijdig plaatsvindt.

Nieuwe regelgeving

De ontwikkelingen in wet- en regelgeving op personeels- en salarisgebied gaan hard. Wij informeren daarom al onze klanten en relaties continu over wijzigingen op dit gebied. Dit varieert van de dagelijkse nieuwsvoorziening op de website tot de maandelijkse nieuwsbrief en de jaarlijkse Special Lonen met informatie rondom de werkkostenregeling, actualiteiten rondom arbeidsrecht, wijzigingen in loonheffing en updates in onder andere pensioen en ontslagregels.

Klantervaring

Patricia Liem

Eigenaresse Tandartsenpraktijk Liem

Sinds ik de praktijk heb overgenomen, laat ik de salarisadministratie door Stolwijk uitvoeren. Dit gebeurt altijd netjes en ik heb er geen omkijken naar. Door hun manier van werken, hebben wij ook meer structuur gekregen in onze administratie en kunnen we snel en goed bij hen terecht met vragen. Vaak krijgen we niet alleen het antwoord op onze vraag, maar ook nog ongevraagd een link opgestuurd met waar we meer informatie kunnen vinden.

Ook in de andere advisering en begeleiding is het contact uitermate prettig. Of het nu om de jaarlijkse bespreking van de jaarrekening en de aangifte gaat of de begeleiding bij een uitgebreide belastingcontrole, ze weten waar ze het over hebben en kennen alle ins-en-outs. Zo’n goede financiële begeleiding geeft mij als ondernemer een gerust gevoel.

Contact

Kantoor De Meern
Gouvernantelaan 3 en 6a
3454 WE De Meern
T 030-666 5389

Kantoor Amstelveen
Binderij 1b
1185 ZH Amstelveen
T 020-640 6665

Menu